Sulje x

Jätä tietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Suomen Puheopisto on viestintäosaamisen kehittäjä.
Valmennamme tuloksellisuutta vuorovaikutukseenne.

Asiakaspalveluviestintä

Tuntuuko sinusta siltä, että et ole asiakkaan kanssa samalla aaltopituudella? Kohtaatko työssäsi usein haastavia asiakastilanteita?

Taitava viestijä tunnistaa asiakkaan toimintamallin ja pääsee varmemmin tulokselliseen yhteistyöhön. Tilanneherkkyys, joustavuus ja vuorovaikutushalukkuuden osoittaminen takaavat asiantuntevan ja aidon kontaktin.

Valmennuksissamme saat tietoa ja taitoa asiakkaan kohtaamiseen. Erilaisia asiakastilanteita simuloimalla pääset käytännössä soveltamaan oppimaasi. Tutustu myös kirjallisen viestinnän valmennuksiimme.

Autamme sinua kehittymään esimerkiksi seuraavasti:

Vuorovaikutus asiakaspalvelussa

Valmennuksessa harjoitellaan viestintätaitoja, joiden avulla teet asiakaspalvelusta tuloksellista. Opit, että asiakaspalvelu on asiantuntemuksen myymistä, keskustelua ja kuuntelemista.  Saat tietoa, kuinka olla tilanneherkkä, joustava ja osoittaa halukkuutta vuorovaikutukseen.

Vaikuta minuutissa

Ydinviestin kiteyttämiseen ja vakuuttavaan puhumiseen keskittyvässä valmennuksessa pohdimme, kuinka viestin saa perille lyhyessäkin ajassa. Napakan puheenvuoron toteuttamista pääset kokeilemaan käytännössä minuuttiharjoituksella.

Tehoa ja iloa messutyöskentelyyn

Valmennuksessa saat välineitä vakuuttavaan ja vaikuttavaan messuesiintymiseen. Valmennuksessa opit kuinka annat aidon, kiireettömän ja kiinnostusta herättävän vaikutelman messuesittelijänä.

Taitava palvelu puhelimessa

Valmennuksessa harjoitellaan taitavan puhelinasiakaspalvelun vaatimia viestintätaitoja. Saat tietoa puhelinviestinnän erityispiirteistä ja vakuuttavasta äänenkäytöstä.  Taitavalla tilanteenhallinnalla teet asiakaspalvelutyössä tulosta!

Asiakaslähtöinen etäpalvelu

Tässä valmennuksessa saat tietoa etäpalvelun erityispiirteistä ja jämäkästä asian eteenpäin viemisestä. Opit, kuinka kysymällä oikeita kysymyksiä johdattelet keskustelua sujuvasti. Saat myös vinkkejä, kuinka ulkoiset tekijät kuten tila, valaistus ja ulkoinen olemus vaikuttavat mielikuviin etäpalvelussa.

Haluatko onnistua asiakasviestinnässäsi? Rakennamme sinulle tarpeittesi mukaisen kokonaisuuden.